اطلاعیه

اطلاعیه مهم دبیرخانه دومین آزمون استخدام بخش خصوصی


بدین‌وسیله به اطلاع کلیه شرکت‌کنندگان دومین آزمون استخدام بخش خصوصی می‌رساند، در پی درخواست مکرر داوطلبان جهت تمدید مهلت تکمیل رزومه و انتخاب شایستگی‌های شغلی جهت آزمون مهارت‌سنجی اینترنتی، و عدم دسترسی برخی از داوطلبان به مدارک مورد نیاز به دلیل حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، مهلت این مرحله از ثبت‌نام تا سه شنبه 15 آبان تمدید شد.

لذا ضرورت دارد کلیه داوطلبان که تاکنون نسبت به تکمیل رزومه و انتخاب شایستگی‌های شغلی اقدام نکرده‌اند، به صفحه کاربری خود مراجعه نموده و نسبت به ثبت و تکمیل موارد فوق اقدام نمایند.

در صورت ورود اطلاعات نادرست، شرکت‌کنندگان ممکن است در ادامه مراحل آزمون با مشکل مواجه شوند. لذا توجه به صحت و دقت اطلاعات وارد شده ضروری می‌باشد.

همچنین لازم به ذکر است که مواد امتحانی آزمون اینترنتی همان شایستگی‌های شغلی انتخابی توسط داوطلبان می‌باشد. لذا در صورت تمایل به آمادگی هرچه بیشتر جهت شرکت در آزمون اینترنتی، در اسرع وقت نسبت به تکمیل رزومه و مشاهده و انتخاب شایستگی‌های شغلی مد نظر خود اقدام نمائید.

ضمنا کلیه توضیحات لازم جهت تکمیل رزومه، انتخاب شایستگی‌های شغلی و انجام آزمون شخصیت‌شناسی، در دفترچه راهنمای تکمیلی آزمون که در صفحه کاربری داوطلبان قرار داده شده، به تفصیل ذکر شده است.


(معرفی شایستگی شغلی)

تاریخ انتشار :1397/8/12 - 14:18لینک