خبر

رئیس موسسه کار و تأمین اجتماعی: آزمون استخدام شركت‌های خصوصی و دانش‌بنیان فرصتی بزرگ برای كارجویان است

رئیس موسسه کار و تأمین اجتماعی، با تاکید بر لزوم استفاده از الگوی رشد فراگیر جهت ایجاد بیش از 900 هزار شغل، آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان را اقدامی راهگشا در راستای حل مشکل اشتغال خواند. 
دکتر محمدرضاسپهری ضمن تشکر و تقدیر از برگزار کنندگان این آزمون ملی، خاطرنشان کرد: برگزاری این آزمون می‌تواند منجر به ساماندهی وضعیت نیروی انسانی در کسب و کارهای سراسر کشور و کاهش نرخ بیکاری شود؛ اگرچه حل کامل مسائلی مانند اشتغال در کشور نیازمند زمان و اجماع ملی می‌باشد. 
وی افزود: اشتغال، بیش از همیشه برای کشور مهم شده است و برای تثبیت شغل در صنعت، کشاورزی و خدمات باید بیشتر تلاش کرد. او گفت: تولید کشور علاوه بر مشکل مالی؛ دارای ضعف تکنولوژی، ضعف بازاریابی، فروش و مشکل مدیریت هم هست. 
رئیس موسسه کار و تأمین اجتماعی با توجه به گسترش روز افزون بخش خصوصی و افزایش سهم اشتغال این بخش نسبت به دستگاه‌های دولتی، آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان را فرصتی مناسب و عادلانه برای استخدام نامید و بیان کرد: برگزاری این آزمون استخدامی می‌تواند گامی موثر جهت شناسایی و جذب افراد مستعد توسط بخش خصوصی باشد. 
رئیس موسسه کار و تأمین اجتماعی، مهم ترین ویژگی دولت را عقلانیت و سخت کوشی دانست و افزود: با توجه به اقدام های انجام شده در دولت تدبیر و امید به زودی شکوفایی و رونق اقتصادی را شاهد خواهیم بود. 
گفتنی است ثبت‌نام این آزمون برای متقاضیان و افراد جویای کار از تاریخ 14 شهریورماه سال جاری آغاز و به مدت دو هفته ادامه دارد. متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت اینترنتی آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان به نشانی www.inre.ir مراجعه نمایند.

تاریخ انتشار :1396/6/13 - 15:28لینک