خبر

فراخوان استخدام گسترده گروه صنعتی انتخاب


جذب نیرو و استخدام پرسنل در گروه صنعتی انتخاب الکترونیک (بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی در ایران نظیر برندهای اسنوا و دوو) از طریق "پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی" انجام می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، اطلاعیه صادر شده از سوی معاونت سرمایه‌های انسانی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به شرح زیر است:

بدینوسیله به اطلاع کلیه متخصصین، فارغ التحصیلان و افراد جویای کار می رساند، بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی در ایران با توجه به برنامه‌ریزی در راستای توسعه سرمایه انسانی خود، در نظر دارد تا در سال ۱۴۰۰ نسبت به جذب و استخدام از طریق بستر «آزمون استخدام بخش خصوصی» اقدام نماید.

پنجمین دوره این آزمون به صورت سراسری در 31 استان کشور برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند تا 8 مرداد، از طریق مراجعه به درگاه آزمون استخدام بخش خصوصی به آدرس www.inre.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی به صورت سراسری و آنلاین برگزار می‌شود و ثبت‌نام از طریق سایت آزمون استخدام بخش خصوصی و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌گردد."

گفتنی است شرکت‌های عالیفرد(سن‌ایچ)، دیجی کالا، ایران دلکو، صنایع غذایی رشد، چارگون، لبنیات صباح، تهران اینترنت (#780*)، بانک گردشگری، تک ماکارون، صنایع گلدیران، ال سی من، گروه لبنیات پاک، کویر موتور، خدمات انفورماتیک و ... نیز جز4800 سازمان و شرکت متقاضی جذب نیرو از پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی هستند و متقاضیان می‌توانند با ثبت نام در پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی از فرصت استخدام در این شرکت‌ها بهره‌مند شوند.



تاریخ انتشار :1400/5/6 - 9:47لینک