اطلاعیه

اطلاعیه شماره ۱۳: اعلام نتایج چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی در سراسر کشور

به اطلاع کلیه داوطلبان چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی می‌رساند، فرآیند تولید، بارگذاری و ارائه کتاب کارنامه راهنمای شغلی اختصاصی به پایان رسیده و از ساعت ۱۰ صبح اول آذرماه در صفحه کاربری ایشان، قابل دریافت می‌باشد.

داوطلبان برای دسترسی به نتایج، پس از ورود به صفحه کاربری، با انتخاب گزینه «دریافت کارنامه راهنمای شغلی»، می‌توانند نسبت به مشاهده نتایج خود اقدام نمایند.

کتاب کارنامه راهنمای شغلی داوطلبان دارای اعلام نتایج آزمون‌های تخصصی (شایستگی‌ها) و آزمون‌های شخصیت‌شناسی داوطلبان اعم از MBTI ،DISC ،NEO ،MNM و هوش هیجانی (bar-on) است.

این راهنمای شغلی که از ساعت ۱۰ صبح اول آذر ماه، در اختیار تمامی داوطلبان قرار گرفته است، علاوه بر ارائه نتایج ارزیابی شایستگی‌های شغلی مختلف در شغل‌های انتخابی داوطلب، محتوای مناسبی جهت ارزیابی جنبه‌های مختلف شخصیتی، راهنمایی مناسب برای یافتن شغل منطبق با شخصیت، علاقه‌مندی‌ها و توانایی‌های هر فرد را دارا می‌باشد.

همچنین دبیرخانه چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی فرصت ۱۴ روزه اعتراض برای داوطلبان قرارداده است که داوطلبان می‌توانند جهت اعتراض به نتایج آزمون خود، مستندات و ادله خود را به همراه مشخصات کامل اعم از نام، نام خانوادگی، کد ملی و همچنین شرح کامل اعتراض خود را تا پایان وقت اداری ۱۵ آذر از طریق آدرس ایمیل info@inre.ir ارسال و ثبت کنند.

تمامی داوطلبان می‌توانند با تکمیل سوابق شغلی، تحصیلی، دوره‌های تخصصی، بارگذاری مدارک و انجام آزمون‌های شخصیت‌شناسی به میزان قابل قبولی رزومه خود را جهت ارائه به شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش بنیان تکمیل و تقویت نمایند.

لازم به ذکر است پس از اتمام این فرصت، در مرحله بعد، شرکت‌های بخش خصوصی به رزومه افراد برتر با توجه به نتایج آزمون استخدام بخش خصوصی، دسترسی داشته و پس از بررسی رزومه آنان، از داوطلبان منتخب خودشان جهت دعوت به مصاحبه حضوری اقدام می‌نمایند. داوطلبان می‌توانند از طریق صفحه وضعیت در کارنامه راهنمای شغلی خود در این خصوص اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

آخرین مرحله چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی که معرفی داوطلبین به شرکت‌ها می‌باشد، از تاریخ اول دی ماه به‌روز رسانی خواهد شد.

تاریخ انتشار :1399/8/30 - 14:30لینک