اطلاعیه

اطلاعیه شماره ۸: اعلام زمان برگزاری آزمون‌های تخصصی و تمدید انتخاب مشاغل و شایستگی‌ها تا 3 مهرماه

بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی می‌رساند، مشاغل و شایستگی‌های الزامی و انتخابی توسط داوطلبان، مبنای آزمون‌های تخصصی می‌باشند و بایستی این مرحله حتما انجام گردد.

انتخاب مشاغل و شایستگی‌ها تنها تا 3 مهر ماه تمدید شد! داوطلبان می‌توانند مشاغل و شایستگی‌های خود را تا پنج‌شنبه انتخاب کنند.

لازم به ذکر است تکمیل سوابق، مدارک و آزمون‌های شخصیت‌شناسی تا پایان مهرماه 1399 ادامه دارد.

همچنین تاریخ برگزاری آزمون‌های تخصصی تا پنج‌شنبه 3 مهرماه اطلاع‌رسانی می‌شود.

لازم به تاکید است یکم مهرماه هیچ آزمونی برگزار نمی‌گردد؛ تاریخ برگزاری آزمون‌های تمامی دسته‌های شغلی سوم مهرماه اطلاع‌رسانی می‌شود و آزمون‌های تخصصی تماما اینترنتی برگزار می‌گردد و نیازی به کارت ثبت نام نمی‌باشد.

داوطلبان نگران تداخل در برگزاری آزمون‌های تخصصی نباشند. آزمون‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که تداخلی به وجود نیاید.

تمامی شایستگی‌های الزامی و انتخاب شده توسط داوطلبان، مبنای آزمون‌های تخصصی آن‌ها است.

داوطلبان می‌توانند در هر دسته شغلی 4 شغل و 20 شایستگی شغلی را انتخاب کنند. داوطلبان باید در نظر داشته باشند که برخی شایستگی‌ها به صورت پیش‌فرض برای مشاغل انتخاب شده است که آن‌ها شایستگی‌های الزامی آزمون تخصصی هستند و داوطلبان ملزم به شرکت در آزمون این شایستگی‌ها هستند.

همچنین لازم به ذکر است طبق اطلاعیه شماره 5 که پیش از این منتشر شده بود آزمون استخدام بخش خصوصی هیچ‌گونه منبعی برای آزمون‌های تخصصی معرفی نمی‌کند. مبنای آزمون‌های تخصصی، مشاغل و شایستگی‌های الزامی و انتخابی داوطلبان است.

لذا در صورتی که داوطلبان هنوز مشاغل و شایستگی‌های خود را انتخاب نکرده‌اند، به صفحه کاربری خود در سایت آزمون استخدام بخش خصوصی به آدرس inre.ir مراجعه کرده و در بخش مشاغل و شایستگی‌ها نسبت به انتخاب آن‌ها اقدام کنند.

داوطلبان در صورتی که هرگونه مشکلی در روند انتخاب مشاغل و شایستگی‌ها داشتند همراه با اطلاعات فردی خود (کد ملی و نام و نام خانوادگی) به دبیرخانه آزمون استخدام بخش خصوصی به آدرس info@inre.ir ایمیل دهند.

تاریخ انتشار :1399/6/31 - 16:43لینک