اطلاعیه

اطلاعیه شماره 6: شروع مرحله تکمیل ثبت نام و آزمون‌های شخصیت‌شناسی

بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند صفحه کاربری داوطلبان جمعه 7 شهریورماه ساعت 8 صبح در دسترس داوطلبان چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی قرار می‌گیرد.

داوطلبان می‌توانند با کد ملی خود و رمزی که هنگام ثبت نام اولیه خود تعیین نموده‌اند وارد صفحه کاربری خود شوند.
لازم به ذکر است داوطلبانی که کارت آزمون خود را چاپ نکرده و یا تصویری از آن ندارند اما هنگام ثبت نام در آزمون رمز عبور خود را تعیین کرده‌‌اند، می‌توانند به صفحه کاربری خود وارد شده و مراحل تکمیل ثبت نام و آزمون‌‌های شخصیت‌شناسی را انجام دهند.
داوطلبانی که به هر دلیل در هنگام ثبت نام موفق به تعیین «رمز عبور» و دریافت  «کد پیگیری و کارت ثبت نام» نشده‌اند، می‌توانند مشکل خود را از طریق ارسال ایمیل حاوی مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی و کد ملی) به آدرس info@inre.ir مرتفع نمایند.
نکته 1- در بخش موضوع یا Subject ایمیل ارسالی حتما عنوان "دریافت کارت ثبت نام" ذکر گردد.
نکته 2- کد ملی ارسالی حتما با اعداد انگلیسی باشد.

همچنین داوطلبان با ورود به صفحه کاربری خود می‌توانند آزمون‌های شخصیت‌شناسی را در بازه 20 روزه تکمیل کنند. آزمون‌های شخصیت‌شناسی در ساعتی معین برگزار نمی‌گردد و داوطلبان از 7 شهریور ماه تا 20 روز مهلت تکمیل آن را در صفحه کاربری‌ خود دارند. لذا داوطلبان نگران تداخل این آزمون با برگزاری آزمون‌های دسته‌های شغلی نباشند.

لازم به ذکر است داوطلبان می‌توانند از طریق صفحه کاربری خود ادامه فرآیند ثبت نام خود را در چند مرحله تکمیل کنند.
این صفحه کاربری برای تکمیل مشخصات فردی، سوابق، بارگذاری مدارک، انتخاب مشاغل و شایستگی‌ها و آزمون‌های شخصیت‌شناسی می‌باشد.

داوطلبان در هر مرحله باید اطلاعات خود را به صورت کامل تکمیل کنند و در صورت وجود هرگونه مغایرت مشخصات فردی (نام، نام خانوادگی و کد ملی) با صفحه کاربری خود، موضوع را از طریق ایمیل info@inre.ir همراه با مستندات (مشخصات ثبت نامی شامل نام و نام خانوادگی و کد ملی به همراه تصویر کارت ملی) به دبیرخانه آزمون اطلاع‌رسانی نمایند.

تاریخ انتشار :1399/6/6 - 11:03لینک