خبر

نخستین خبرنامه آزمون استخدام بخش خصوصی منتشر شد

خبرنامه آزمون استخدام بخش خصوصی زین پس با  هدف اطلاع‌رسانی از فرآیند آزمون، ارائه گزارش و پاسخ به برخی سوالات مکرر به صورت ماهانه منتشر می‌شود.

در این خبرنامه می‌خوانید:

  • تمهیدات آزمون استخدام بخش خصوصی در شرایط شیوع ویروس COVID-19
  • پاسخ به برخی سوالات داوطلبان
  • وضعیت معرفی به شرکت ها در سومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی
  • 7 نکته بسیار مهم که پیش از مصاحبه شغلی باید رعایت کنید

در روزها و هفته‌های گذشته، روند معرفی داوطلبان آزمون استخدام بخش خصوصی به شرکت‌ها و کارفرمایان با قدرت و دقت ادامه پیدا کرده‌است. هرچند که مصاحبه استخدامی بر عهده مدیران و نمایندگان شرکت‌ها است و آزمون نقشی در پذیرش افراد در فرایندهای جذب درون سازمانی ندارد، اما به نظر می‌رسد رعایت برخی نکات از سوی کارجویان می تواند در افزایش احتمال استخدام آن‌ها موثر باشد. در این نوشتار به نکاتی برای آماده‌سازی پیش از مصاحبه اشاره شده است.

  • راهکارهایی برای آن‌که در عصر کرونا بیکار نمانیم!

ویروس کرونا و شیوع گسترده آن  موجی جدید از بیکاری را به همراه آورده است. بر اساس آمار منتشر شده تاکنون بیش از 22 میلیون آمریکایی بخاطر کرونا شغل‌شان را از دست داده‌اند و این روند در هفته‌های آینده ممکن است روند افزایشی داشته باشد.

در ایران نیز وضعیت کمابیش مشابه است. تعداد درخواست کنندگان استفاده از بیمه بیکاری به صورت جدی افزایش داشته‌ و کسانی هم که قبل از شیوع کرونا به دنبال کار بودند، حالا بخاطر افزایش تعداد بیکاران رقابت سخت‌تری برای پیدا کردن شغل مورد علاقه‌شان در پیش دارند.

 در ادامه این مقاله قصد داریم  به چند راه‌حل مناسب برای غلبه بر این چالش اشاره کنیم.



تاریخ انتشار :1399/2/23 - 0:19لینک