اطلاعیه

زمان برگزاری آزمون اینترنتی سومین آزمون استخدام بخش خصوصی اعلام شد


بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان می‌رساند، با توجه به زمان‌بندی مراحل سومین آزمون استخدام بخش خصوصی در دفترچه راهنمای آزمون، مرحله اینترنتی (تخصصی) آزمون در۸ دسته شغلی، از روز یکشنبه ۲۶ آبان‌ماه آغاز می‌شود.


لازم به ذکر است «آزمون‌های اینترنتی سومین آزمون استخدام بخش خصوصی» هیچ‌گونه تداخل زمانی با «آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کل کشور» ندارد.

همچنین، برای موفقیت بیشتر و راحتی حال داوطلبانی که در چندین دسته شغلی شرکت کرده‌اند، آزمون اینترنتی دسته‌های شغلی تفکیک شده‌اند و هر دسته شغلی در روزی مجزا برگزار می‌شود. اولین آزمون تخصصی با دسته شغلی «بازاریابی و فروش» در روز یکشنبه ۲۶ آبان‌ماه برگزار می‌شود.


زمان برگزاری آزمون اینترنتی 8 دسته شغلی به شرح زیر است:

روز

تاریخ

دسته شغلی

یکشنبه

1398/09/03

دسته هنر، رسانه و آموزش

سه شنبه

1398/09/05

دسته مالی و اداری

پنجشنبه

1398/09/07

دسته مدیریتی

شنبه

1398/09/09

دسته کارشناسی و ارائه خدمات

دوشنبه

1398/09/11

دسته مهندسی

چهارشنبه

1398/09/13

دسته فنی و اجرایی

شنبه

1398/09/16

دسته بازاریابی و فروش

دوشنبه

1398/09/18

دسته فناوری اطلاعات


ضمنا زمان اعلام شده قطعی بوده و قابل تغییر نیست.

داوطلبان جهت انجام آزمون اینترنتی می‌بایست روز برگزاری آزمون، در بازه زمانی ساعت 8:30 الی 9:30 وارد صفحه کاربری خود شده و نسبت به شروع آزمون خود اقدام نمایند.. توجه کنید که اگر در ساعتی غیر از بازه زمانی ذکر شده وارد صفحه کاربری خود شوید امکان شروع و انجام آزمون اینترنتی وجود ندارد.

مدت زمان انجام آزمون با توجه به شایستگی‌های شغلی اجباری و انتخابی برای داوطلبان، متغیر است و این زمان برای هر داوطلب متفاوت خواهد بود.


با توجه به اخبار و اطلاعیه‌های پیشین، سنجش و ارزیابی داوطلبان در سومین آزمون استخدام بخش خصوصی بر اساس شایستگی‌های شغلی است، و سوالات آزمون اینترنتی هر داوطلب از شایستگی‌های شغلی اجباری و سایر شایستگی‌های شغلی انتخابی طراحی شده است.

 (برای اطلاعات بیشتر در مورد شایستگی‌های شغلی به صفحه «اهمیت شایستگی شغلی» مراجعه کنید.)


لازم به ذکر است داوطلبان می‌توانند از طریق ورود به صفحه کاربری خود اطلاعیه "راهنما و آئین نامه برگزاری آزمون" را مطالعه نموده و جهت انجام آزمون به صورت اینترنتی، با در اختیار داشتن یک دستگاه رایانه متصل به اینترنت با سرعت مناسب، می توانند از هر مکانی نسبت به انجام آزمون خود اقدام نمایند. همچنین تاکید می‌شود که جهت جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، داوطلبان از انجام آزمون از طریق دستگاه‌های تلفن همراه جدا خودداری نمایند.

برای دستیابی به موفقیت بیشتر در آزمون اینترنتی، اخبار و اطلاعیه‌های بعدی را که از طریق سایت رسمی سومین آزمون استخدام بخش خصوصی منتشر می‌شود، پیگیری کنید.


قبل از آزمون اینترنتی و در حین انجام آن چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

تاریخ انتشار :1398/8/19 - 9:56لینک