اطلاعیه

ثبت‌نام سومین آزمون استخدام بخش خصوصی آغاز شد


بدین‌وسیله به اطلاع تمامی افراد جویای کار، متقاضیان فرصت‌های شغلی بهتر، دانشجویان، افراد مستعد و دارای مهارت و کلیه شرکت‌های متقاضی استخدام نیروی انسانی کارآمد و ماهر می‌رساند که فرایند ثبت‌نام در سومین آزمون استخدام بخش خصوصی از روز شنبه مورخ 1398/05/26 به طور رسمی آغاز شد.

در سومین آزمون استخدام بخش خصوصی، 1750 شرکت مطرح بخش خصوصی اقدام به شناسایی و جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق آزمون خواهند کرد. همچنین پیش‌بینی می‌شود در آزمون امسال، حداقل بیش از 10000 موقعیت شغلی در دسترس داوطلبان قرار بگیرد. 

امسال 203 عنوان شغلی در 8 دسته از طریق آزمون قابل دسترسی است و کلیه شرکت‌کنندگان می‌توانند بر اساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی خود در یک یا چند عنوان از 203 عنوان فوق، از فرصت استخدام در یکی از 1750 شرکت بخش خصوصی بهره‌مند شوند.

شرکت در آزمون استخدام بخش خصوصی نیازمند داشتن یا ارائه مدرک تحصیلی یا گواهی خاصی نیست؛ ضمن این‌که مشمولان خدمت سربازی و سربازان عزیزی که در ماه‌های پایانی دوره خدمت خود به سر می‌برند نیز قادر به شرکت در آزمون خواهند بود.

کلیه متقاضیان گرامی برای کسب اطلاع در مورد جزئیات آزمون، زمان و مراحل برگزاری آن، انواع مشاغل موجود، استان‌های محل برگزاری آزمون و ... می‌توانند دفترچه راهنمای آزمون را دانلود و آن را مطالعه فرمایند. در این دفترچه تمام اطلاعات لازم جهت آشنایی با آزمون استخدام بخش خصوصی و شرکت در آن گنجانده شده است.

ضمن این‌که در صورت وجود هر نوع سوال یا تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه سوالات متداول مراجعه کرده و پاسخ احتمالی سوالات خود را دریابید.

متقاضیان محترم برای شرکت در آزمون می‌توانند با مراجعه به وب‌گاه رسمی «آزمون استخدام بخش خصوصی» به نشانی www.inre.ir یا حضور در دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

مهلت ثبت‌نام سومین آزمون استخدام بخش خصوصی تا تاریخ 1398/07/14خواهد بود.

سایر اطلاعیه‌های مربوط به آزمون از طریق سایت رسمی و رسانه‌های اجتماعی رسمی «آزمون استخدام بخش خصوصی» به استحضار متقاضیان گرامی خواهد رسید.


تاریخ انتشار :1398/5/27 - 1:17لینک